© 2004 Silvex SA, All Rights Reserved

 

Denumire: SILVEX
Forma juridica: S.A .
Anul infiintarii: 1991
Scurt istoric: - 1992 firma incepe  activitatea de productie cu produse destinate pietei interne; 1993 se trece complet la productia pentru export in sistem lohn (primul client extern fiind firma italiana BENETTON)
-1994 firma isi extinde atat capacitatea cat si structura de productie printr-o colaborare foarte buna cu doua firme italiene Benetton si Jordans;
-1996-1999 colaborare istorica cu firma germana STEILMANN;
-din 1997 incepe colaborarea fructuoasa cu firmele germane: HIRSC AG si HAUSBRANDT GmbH.
Forma de proprietate: 100% capital privat
Originea capitalului: 100 % capital romanesc
Obiect de activitate: confectionat pantaloni sport (67 % din capacitate) si clasici (33 % din capacitate); prespalat confectii textile.
Capacitatea de productie: confectionat 30 000+ buc. pantaloni pe luna in functie de reteta de spalare.
Dotare tehnica: - un atelier creatie; o sala croi (utilaje: KANNEGIESSER, KURRIS);
3 linii de confectionat    (o linie BROTHER pentru pantaloni sport, o linie JUKI pentru pantaloni clasici si o alta linie pentru pantaloni sport constituite din masini de marci diferite RIMOLDI,  NECCHI,   BROTHER, PFAFF);2 linii de confectionat in curs de utilare; o sectie de brodat (cu o masina BROTHER si o alta GUNOLD);o spalatorie proprie (cu echipamente FIBIR: masini industriale de spalat,centrifugat, uscat); o sectie finisaj(cu echipamente SUSSMANN, VEIT si HOFFMANN);spatii de depozitare (materii prime si produse finite). Aceasta structura de productie permite realizarea intregului proces tehnologic: executie tipare, croit, cusut, spalat, finisat, ambalat.
Personal: calificat, tanar, dinamic.
Staff: avand experienta, forta si profesionalism.
Clienti actuali: SIEVERS, CANDA.
Clienti anteriori: BENETTON, JORDANS, DIADORA, ASICS, VBM (ITALIA)  TEXTIL MARKETING GmbH, STEILMANN GmbH, C&A, LODENFREY (GERMANIA); MARKS&SPENCER (ANGLIA); SHAPE (SUEDIA), HIRSCH, HAUSBRANDT, EUGEN KLEIN, HEIDEMANN .
Sloganul firmei: "Esti dependent de calitate? "
Criterii pentru alegerea clientilor: Seriozitate; comenzi mari (specificul nostru: serie medie si mare);sistem lohn.
Perspective: consolidarea si dezvoltarea continua a capacitatilor de productie;
parteneriat avantajos cu clienti seriosi si puternici de pe piata vestica;reabordarea colaborarii cu firme straine in sistemul exportului complet; urmare a atator acumulari se va incerca personalizarea productiei prin constituirea unei colectii proprii.